منتخب شیراز در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس دهم در بخش نظارت عملکرد مناسبی نداشته که برخی مدیران علیرغم ممنوعیت دریافت حقوق های غیرمتعارف هنوز هم این کار را انجام می دهند، اضافه کرد: در شرایطی که مردم از لحاظ معیشت و اقتصادی در تنگنا هستند نباید شاهد این باشیم که عده ای از مدیران دولتی حقوق های دریافت می کنند که غیر متعارف است.
کد خبر: ۸۴۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷ 20 April 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم:جعفر قادری منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم با اشاره به اخبار منتشر شده درباره دریافت حقوق‌های نجومی از سوی برخی مدیران دولتی، اظهار داشت: متأسفانه هنوز بعضا به مدیران برخی از دستگاه های اجرایی حقوق‌های نجومی پرداخت می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مجلس دهم در بخش نظارت عملکرد مناسبی نداشته که برخی مدیران علیرغم ممنوعیت دریافت حقوق های غیرمتعارف هنوز هم این کار را انجام می دهند، اضافه کرد: در شرایطی که مردم از لحاظ معیشت و اقتصادی در تنگنا هستند نباید شاهد این باشیم که عده ای از مدیران دولتی حقوق های دریافت می کنند که غیر متعارف است.

منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم با تاکید براینکه دیوان محاسبات و دستگاه های نظارتی باید با مدیرانی که حقوق های نجومی دریافت می کنند به شدت برخورد کنند، اظهار داشت: برخی از دستگاه ها و مدیران از کوتاهی مجلس و نهادهای نظارتی سو استفاده کردند و برداشت های از بیت المال داشته اند که هرچه سریعتر باید به تخلفات آنها رسیدگی شود.

قادری با بیان اینکه پرداخت های غیرمتعارف به ومدیران دولتی باعث بی اعتمادی مردم به مسئولان می شود، گفت: نباید تبعیض را در جامعه رواج داد و به برخی از مدیران حقوق های آنچنانی پرداخت کرد و موجبات آزردگی مردم را فراهم کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار